AkU BuKaN SeOrAnG bLoGgEr
MeNuLiS hAnYa UnTuK bErCeRiTa


Thursday, August 25, 2011

hot news!

assalamualaikum

sebelum ini aku ada buat entry pasal setem-setem luar negara yang aku tunggu dari kawan aku, cousin aku dan adik kawan aku. setem dari kawan aku telah pun aku terima dan telah buat entry di sini http://halamankeringat.blogspot.com/2011/08/gift.html

yang hot nya, hari ini aku baru terima satu lagi setem yang aku minta. dari cousin aku yang baru pulang ke tanah air setelah 5tahun belajar di Jerman. 

disebabkan sekarang dah jam 3.45pagi, aku dah mengantuk setelah semalaman membuat biskut raya, jadi next time aku akan buat entry pasal setem ini. sebab nya aku masih belum sempat nak belek setem tu lagi. nanti kan dan aku akan cuba buat secepat yang mungkin ok??

selamat malam dan selamat bersahur..

p/s: hikmah puasa
disunatkan melewatkan sahur --> supaya dapat mengerjakan Subuh (tak tidur balik lepas sahur)
disunatkan mempercepatkan berbuka ---> supaya dapat sempat mengerjakan maghrib (makan terlalu lama sebab macam - macam nak dimakan)

^_^ bye!

No comments:

Post a Comment