AkU BuKaN SeOrAnG bLoGgEr
MeNuLiS hAnYa UnTuK bErCeRiTa


Thursday, August 25, 2011

fantasy football II

assalamualaikum

last entry aku cerita tentang game bola yang aku sertai tu kan. kali ini entry, aku nak cerita score yang aku dapat. total score aku untuk game week 2 ni 50points. campur dengan last game, point terkumpul aku 88 points.



bawah setiap pemain tu, mata untuk pemain tu dikira melalui persembahan permainan dorang dalam perlawanan itu. sebelah kanan plak, boleh tengok leagues yang aku join dan kedudukan aku dalam leagues tu.

sementara tengah tak kerja ini boleh la aku layan game macam ini. kalau dah kerja nanti entah ade mase ke tidak. paa-apa pun aku sangat suka join game ni

sekarang addicted dengan game 'empires & allies' kat facebook. best jugak game nya tu. hehe..


No comments:

Post a Comment