AkU BuKaN SeOrAnG bLoGgEr
MeNuLiS hAnYa UnTuK bErCeRiTa


Saturday, August 20, 2011

kata mu
cinta telah tiada
sendiri aku menahan pedih ini
hilang semua rasa
habis begitu saja
untuk bersama buat selamanya..

bait-bait lirik ini betul-betul menyentuh hati aku. lagu 'Tinggalkan Aku' nyanyian Anuar Zain..

ada sesiapa tahu ke cara macam mana nak hilang kan semua ini. tak larat rasa nya nak kendong semua ini lagi. adakah dengan kemaafan aku akan mengubati hati ini. adakah aku terlalu ego untuk melepaskan ia pergi atau masih menunggu? aku tak punya jawapan wahai sahabat ku kerna aku pun tidak memahami hati ini. 

menyemai kasih hanya 3 tahun tapi aku menyulam kesakitan ini hampir 4tahun!

wahai kaum adam, berusaha lah kamu membuka kembali hati ini sebab aku tak punyai kekuatan membina cinta. cinta pergi bagai hembusan bayu yang aku tak mampu nak mengejar sendirian. 


No comments:

Post a Comment