AkU BuKaN SeOrAnG bLoGgEr
MeNuLiS hAnYa UnTuK bErCeRiTa


Saturday, August 20, 2011

buat yang bernama 'kau'

ingatan aku pada kau masih segar
tatkala kenangan bersama kau hilang ditelan masa
kehancuran hati ini masih terasa
tatkala aku masih pecinta yang setia

walaupun kasih hancur lebih lama dari kasih disemai
tapi masa masih belum cukup mengubati kelukaan hati
yang kau sangka aku mampu menempuh dan lalui
kejamnya kau memutuskan tanpa memikirkan diri ini

kesilapan aku mendarjatkan cinta ini
sedangkan kau hanya mengasihani
kesalahan aku mengharap kasih ini
sedangkan kau tidak hargai

mungkin tiba masa untuk aku melepaskan semua terbuku
mencari kasih yang jujur untuk memiliki cinta ku
tidak ku menoleh mencari kasihmu
kerna diri ku, Tuhan pasti merancang sesuatu






No comments:

Post a Comment