AkU BuKaN SeOrAnG bLoGgEr
MeNuLiS hAnYa UnTuK bErCeRiTa


Thursday, August 18, 2011

kawan lama

assalamualaikum

kawan lama : lain la kau. berubah. aku hampir tak kenal
aku : (sengih je sebab dah tahu lepas ini dia nak cakap apa)
kawan lama : besar la kau sekarang. kau kena diet ini
aku : a'ah kena diet kot. overweight dah ni
kawan lama : ko pandai buat pai tak? (dan...dan.. tukar topik plak)
aku : tak pandai la. tak pernah buat lagi
kawan lama : kau buat la senang je. nanti aku bagi resepi.
aku : ok. nanti kau inbox je kat fb.
kawan lama : seriusla ko dah berubah. kena diet. jogging la. bersenam ke
aku : eh??

aku tahu aku banyak berubah lebih-lebih lagi fizikal ni. tapi tak yah la nak tegur-tegur sangat. terasa kot. yela aku diet la nanti, kurus cam tiang k. baru orang tak tegur aku gemuk. apa lah nasib badan. masa cantik, kurus, kulit muka licin dulu semua berebut. dah comel macam ni dengan muka penuh dengan jerawat cam kena demam campak semuanya berambus!!


No comments:

Post a Comment