AkU BuKaN SeOrAnG bLoGgEr
MeNuLiS hAnYa UnTuK bErCeRiTa


Monday, August 1, 2011

Ramadhan 1

assalamualaikum



alhamdulillah.. selamat menjalani ibadah puasa pada hari pertama. semoga ibadah hari ini diterima.

seperti biasa apa yang menarik tentang berpuasa ini adalah menu yang bakal disediakan, di jamah semasa berbuka. hari ini menu kat rumah aku simple je. aku dah pun memberitahu awal-awal pada mak kalau boleh, tak perlu la membeli cukup sekadar kita masak sendiri. lagi pun aku ada kat rumah. aku boleh tolong.

hari ini kami sekeluarga berbuka dengan mee goreng, popia goreng, tembikai dan air cincau. tak lupa juga kurma. mee goreng mak aku yang masak tapi popia goreng tu aku yang sediakan..

alhamdulillah kami semua bersyukur dengan rezeki yang ada.

p/s: esok aku cadang nak buat buah melaka la sebab tadi nampak kawan aku post gambar kat fb cam sedap je. lagipun buah melaka favourite mak aku. hehe



No comments:

Post a Comment