AkU BuKaN SeOrAnG bLoGgEr
MeNuLiS hAnYa UnTuK bErCeRiTa


Friday, August 5, 2011

ramadhan 4

asalamualaikum

hari ke 3 ramadhan tak sempat nak update. emm ada juga hikmah nya kenapa tak sempat nak update sebabnya ku pun tak sempat nak ambil gambar. hari ke 3 ramadhan, aku cuma sediakan tauhu sumbat saja. simple.

untuk ramadhan ke 4 pula, roti sanrdin menjadi pilihan tapi aku buat tak banyak pun. sebab nya bulan puasa ini makan kurang. abang aku suka sangat la roti sardin ini walaupun aku goreng ala-ala nak hangus sikit. bukan apa. selalu nya aku buat roti sardin ni mesti berdua dengan kawan aku semasa dirumah sewa. kat rumah selalu nya mak aku yang buat. kiranya kali ni aku buat, agak kelam kabut la kan. itu lah hasilnya. naseb baik tak hangus. hehe 








apa yang menarik nya kali ini, juadah dipenuhi dengan buah buahan. gambar dibawah ini antara buah buahan yang menyerikan berbuka kali ini



No comments:

Post a Comment