AkU BuKaN SeOrAnG bLoGgEr
MeNuLiS hAnYa UnTuK bErCeRiTa


Monday, August 15, 2011

ramadhan 14

assalamualaikum

lama aku tak bercerita. hanya entry berkaitan pos kad aku saja. maklum la kalau nak bercerita ini memerlukan mood yang baik. sedangkan 2,3 hari ini mood aku tak berapa nak baik untuk bercerita tapi aku penuhkan entry dengan pos kad aku.

bercerita tentang pos kad, kawan aku irma bercuti ke Bangkok. jadi, dengan tak berapa nak segan nya aku minta dia belikan pos kad. dan lebih tak malu nya aku minta at least 10 keping.. ngeeee~~
tak sabar nak tunggu dia balik Malaysia.. (haha pergi pun belum lagi)

itu cerita pertama aku. cerita kedua pula aku hanya nak cerita pasal juadah berbuka puasa yang aku sediakan. macam biasa la kan. kali ini pasal Begedil. aku buat pada 10 Ramadhan yang lalu tapi baru kali ini aku nak tunjuk kan.

bahan - bahan dia senang aje. aku suka begedil daging. kat bawah ini gambar-gambar yang sempat aku ambil.. hehe

bahan-bahan yang dah siap digaul

sudah dibentuk

siap digoreng dan dihidang bersama nuggets

No comments:

Post a Comment