AkU BuKaN SeOrAnG bLoGgEr
MeNuLiS hAnYa UnTuK bErCeRiTa


Friday, April 29, 2011

tioman..

assalamualaikum..

comfirm kitorang akan ke pulau tioman. ni bukan lagi Plan b or Plan c tapi dah plan D.. aku boleh kate ni yg comfirm sebab aku dah pon buat bayaran ke agent pelancongan tu. bawah ni gambar confirmation kitorang..


dah buat tempahan macam ni aku agak lega la kan. xde la nak pikir-pikir lagi nak bercuti ke mane.. nak amek final exam pon aku tak sabar sebab lepas pada tu, aku boleh enjoy memandangkan 30hb ni last paper aku..

kami akan kesana naik bas dari terminal bandar tasik selatan(terminal baru). akan turun ke mersing. dari mersing kami akan naik boat untuk ke tioman. aku tak sabar nak pergi.. wahhhhhhhh.. akhirnya percutian kitorang termakbul.. mudah-mudahan segalanya di permudahkan. amin~~

ni tempat yang akan kitorang menginap selama 2malam..

No comments:

Post a Comment