AkU BuKaN SeOrAnG bLoGgEr
MeNuLiS hAnYa UnTuK bErCeRiTa


Wednesday, April 27, 2011

tinggal harapan..

assalamualaikum..

sedih..sungguh sedih.. harapan nak bercuti ke langkawi tak kesampaian. percutian dilangkawi terpaksa dibatalkan memandangkan sorang kawan aku tak jadi ikut.. disebabkan ahli rombongan cik kiah dah kurang, sah-sah la cost meningkat.disebabkan cost meningkat, percutian ke langkawi dibatal kan. nak buat macam mane kan.. kite merancang Tuhan yang tentukan. walaupon dalam hati aku kesal dengan keputusan kawan aku tu..

so, kami pon try untuk buat Plan B bercuti di Pahang. bercuti sekitar kuantan dan kuala rompin tapi sekali lagi di uji. so plan B pon tak kesampaian. Plan B tak jadi sebab aku tanya kawan aku dok rompin, best ke kuala rompin, die cakap tak ape yang menarik. luluh hati aku dengar. die suggest g tioman. 

makanya kami pon buat Plan C iaitu ke tioman. masalah nya kitorg tak tahu pon nak ke tioman naik ape. dari directory cakap ferry naik dari mersing. emm kesimpulan nya aku kene cari lagi maklumat tentang pangkor ni. ni la akibatnya cancel program. agak menyusahkan. dan ini lah akibatnya kalau terlalu mengharap dan terlalu merancang..

ape-ape pon aku harap Plan C aku ni berjaya.. doa-doakan la segalanya dipermudahkan..
bencilah.....










No comments:

Post a Comment