AkU BuKaN SeOrAnG bLoGgEr
MeNuLiS hAnYa UnTuK bErCeRiTa


Sunday, April 24, 2011

steamboat..

assalamualaikum..

malam semalam aku dan kawan-kawan g makan steamboat. ni gara-gara kak nor la ni mengidam sangat nak makan steamboat. aku seperti biase, layan aje~~ Restaurant ni name nya Tupai-Tupai. salah satu cawangan dia terletak di shah alam seksyen 13 berhampiran Acapella Apartment. matlamat utama g sini mestila nak makan steamboat. satu kepala charge rm25.
pas magrib kitorg bertolak. dalam 15minit jugak la perjalanan sebab kitorang baru nak cari tempat ni. tak susah nak cari sebab terletak betul-betul depan acaplella apartment tau. sampai-sampai, suasana memang mempersonakan. suasana damai.. tapi kitorang dapat tempat kat tempat beraircond. tak dapat dok luar. tapi tak pe la. 
tentang makanan dia aku bagi moderate la. sebab sampai sekarang ni aku rase Johnnys memang terbaik. dari flamming sampai ke sungai buloh aku pernah makan tapi tak de lagi yang boleh kalahkan johnnyss walaupon johnnys bukan buffet. seperti kebiasaan, memang kenyang makan steamboat ni. aku? tak de la makan sampai nak muntah, aku makan biase-biase aje. 
benda yang pelik kitorang buat hari ni.. disebabkan nak ambil aiskrim kena beratur agak panjang dan lame, kitorang decide nak gunakan pinggan aje. untuk aiskrim disediakan mangkuk khas. tapi bagi aku agak melecehkan, so kitorang penuh kan 1pinggan dengan aiskrim untuk kitorang ber4 makan. semua mate memandang pada aku dan kak nor (tugas kitorang ambil aiskrim tu).. siap ade yang cakap. wahhhhh banyak nya. ambil untuk kitorang skali ke? aku buat tak tahu je.. hahah.. alah last-last dorang tu pon cedok idea kitorang ni ha..
ni gambar pinggan aiskrim kitorang..

tapi gambar ni diambil time dah setengah kitorang makan.. hihih.. lain-lain gambar tak de sebab kitorang terlalu rakus nak makan sampai lupa nak ambil gambar.. hahah

p/s:aku suke la kawan dengan orang yang suka makan ni. kawan-kawan, pasni nak makan kat mana plak???

No comments:

Post a Comment