AkU BuKaN SeOrAnG bLoGgEr
MeNuLiS hAnYa UnTuK bErCeRiTa


Saturday, April 16, 2011

rebah

assalamualaikum..

dua minggu ni aku benar-benar sibuk. dibebani pelbagai kerja yang tak pernah surut. kerja yang aku rase tak terpikul. apakah ni ujian pada aku di akhir semester ini? aku pernah jatuh tersadung.. aku bangun memperkemaskan langkah agar tidak jatuh. tapi tak cukup kemas walaupon pujian diterima, kejayaan diraih.. aku hampir tersungkur lagi.. sukar sekali untuk bangun namun, ade tangan menghulur menbantu aku bangkit. sekali lagi aku mengatur langkah menhabiskan sisa ini.. langkah yang ku sangka teratur rupanya penuh onak duri. sakit melangkah tapi aku kena tabah. aku tak ingin berpaling lagi. untuk menghabiskan sisa perjuangan aku yang tampak nya dah sampai ke penghujung tapi sebagai HambaNya sekali lagi aku diuji.. benar-benar diuji. sakitnya tak tertanggug.jatuh terjelepok aku kali ni.. tiada siapa yang sudi menghulur tangan menbantu ku. aku benar-benar rebah tak mampu berdiri lagi. pada siapa aku ingin mengadu.. pada siapa ingin ku minta bantu.aku tak punya kekuatan lagi..

mampu kah aku menamatkan perjuangan ni?mak ayah maaf kan aku.. 


No comments:

Post a Comment