AkU BuKaN SeOrAnG bLoGgEr
MeNuLiS hAnYa UnTuK bErCeRiTa


Friday, April 29, 2011

tioman 2

assalamualaikum..

kali ni aku buat entry untuk tunjukkan voucher yang aku dah dapat petang td. thumbs up to Mr Azhar, Nuyu Travel & Tour.. agensi perlancongan yang kitorang pilih untuk ke tioman ni. yang best nya agensi ni, walaupon kitorang lambat buat tempahan tapi proses dorang ni memang tip top.aku baru buat tempahan semalam dan hari ni dah dapat pon voucher nya.untuk pengetahuan korang hari ni hari cuti dorang memandang kan dorang ni berpusat di terengganu. tapi disebabkan kitorang, dorang kerja juga hari ni. sesiapa yang berminat nak bercuti ke pulau-pulau sekitar Malaysia, aku suggest agensi ni la. sebab service die (setakat ni) memang memuaskan hati..

ni la voucher kitorang ke pulau tioman nanti. nanti aku pasti akan update aktiviti kitorang kat sana..

seronok, seronok jugak la. tapi esok aku ade last final exam ni. mudah-mudahan di permudahkan la. boleh aku bercuti tanpa fikiran terganggu nanti..insya'allah

aku: mak, next week g tioman. berjalan dengan kak nor dan non
mak: amboi. ade duit ke? mana dapat duit
aku: hehe.. korek ASB mak
mak: ......

mak, jangan risau. duit dalam ASB memang ade peruntukan untuk berjalan ni mak. mak jangan risau k. yang penting mak jage kesihatan mak dan doakan la anak mak bertiga ni selamat pergi dan balik.. heheh.. sayang mak~~

No comments:

Post a Comment