AkU BuKaN SeOrAnG bLoGgEr
MeNuLiS hAnYa UnTuK bErCeRiTa


Friday, July 1, 2011

beriadah..

assalamualaikum

setelah lebih sebulan memerap dalam rumah ni.. semenjak-menjak ko pon dah selesai berjuang kat medan perang tu.. erm agak lama aku kat rumah ni tanpa buat apa-apa kan. dan esok, segalanya akan dipenuhi dengan keriangan!! heheh

esok, abg aku cuti. kalo dah cuti ni die selalunya ajak aku ke rumah kakak aku. seperti biasa la macam sebelum ni masa aku tengah cuti sem. esok aku akan gerak pas sembahyang jumaat. terus ke rumah mak mertua kakak  aku untuk ambil anak buah aku yang cukup petah berkata-kata walaupon baru je nak masuk 3tahun bulan september nanti. agenda nya telah pon disusun oleh kakak aku.. jam 6.00pm kami akan menonton wayang bersama. ape lagi kalau bukan cerita transformers 3. angkut skali la dengan anak buah aku tu. kakak aku cakap, anak buah aku tu yang sibuk nak tengok cerita ni. ahh layan kan aje~~ tiket telah dibeli kakak aku petang tadi. kitorang ambil couple seat. aku dengan abang aku, kakak aku dengan suami dan anak nya. aku saja suruh beli couple seat untuk bagi keselesaan kat anak buah aku memandangkan couple seat ni besar sikit..

keesokkan hari nya, kitorang dah plan nak mandi laut kat bagan lalang. ni bukan apa pun.. anak buah aku sibuk ajak ayah dan ibu dia mandi laut.. aaahhh layan kan aje~~ aktiviti dah ade cuma planning belum lagi. means, nak bawak ape, makan ape. abg aku sibuk suh buat bbq.. ntah la. arang pon belum beli lagi. hehe..

macam best kan planning mandi laut ni.. tapi tak sebest mane pon sebab niat awal nak bawak mak ayah tapi dorang menolak. atas alasan kesihatan. mak aku tu sebenarnye nak je tapi tu la ikot kate suami kan. suami tak nak pergi, tak kan mak aku nak pergi ikot kami tinggal kan ayah seorang kat rumah.. 

hope sepanjang kitorang tak de ni, makayah selamta dirumah.. dijauhkan kecelakaan.. amin~~

jom kite enjoy!!!

gambar hiasan.. tak perlu kot bawak anggur.. hehe

No comments:

Post a Comment