AkU BuKaN SeOrAnG bLoGgEr
MeNuLiS hAnYa UnTuK bErCeRiTa


Monday, July 4, 2011

hati

assalamualaikum

memahami isi hati memang susah. lagi-lagi hati orang lain. tapi kali ini bukan nak cerita hati orang lain tapi hati aku. apa ntah yang bersarang pada hati aku ni pon aku tak tahu. tatkala di ambang keresahan macam ni, isi hati ko pon ko tak boleh nak faham. nasib la keadaan aku yang dok menumpang lagi dirumah orang tua ni, tak menyusahkan sesiapa. eh yeke?? yakin je aku kan aku tak susahkan orang tua aku. heheh..

di sebabkan hati yang aku tak boleh nak paham ni, aku telah delete atau padam kan album-album aku yang telah lama bersarang kat facebook. tapi tak semua. aku masih kekalkan lagi gambar famili. kawan-kawan. dah tu apa yang aku delete kan??

aku delete semua gambar futsal aku. sebelum ni gambar futsal yang memenuhkan album aku. since aku pon dah tak paham hati aku ni, tambah-tambah plak aku dah lama gila tak main futsal, so tak salahnya kan kalo aku delete..

tapi... hehhe aku ada upload gambar. means buat new albums. my new albums, aku upload gambar stamps, fdc, postcards. hehe.. sebenarnya aku dah boring dengan facebook tu. tak tahu nak buat apa lagi dengan facebook tu. tu yang delete and upload gambar..

sebenarnya tak ade point pon entry kali ni. heheh

No comments:

Post a Comment