AkU BuKaN SeOrAnG bLoGgEr
MeNuLiS hAnYa UnTuK bErCeRiTa


Friday, September 9, 2011

tengahari yang kelam kabut!

rabu lepas (07/09/2011) aku bangun lewat. aku bangun pun selepas beberapa kali fon aku berbunyi. entah siapa la mengganggu tidur aku ni. maklum la aku tidur selepas subuh gara - gara aku melayan bola England vs Wales. lebih dasnyat nya elektrik terputus masa subuh tu dan sampai tengahari aku masih lena tidur. arrgghh siapa je lah yang ganggu tidur aku ini. oh, azimah (bukan nama penuh :p)! dia mesej aku sebab aku tak angkat call dia.

mesej 1:
'weh, jom mandi sungai. panas la. tak ada elektrik ini'

dalam hati aku 'eh sampai kawasan dia ke elektrik tak ada? cam ada kerosakan teruk je'

mesej 2:
'mesti korang tidur lagi kan. bangun la weh. sal on the way dah'

dalam hati aku 'mesti mesej forward buat aku dan mira nih. hehehe. eh sal dari jauh dah on the way? biar betul'

aku dengan kelam kabut nya terus bangun mandi. selepas mandi aku call azimah kata aku dah ready just tunggu mira pick up aku. aku terus call sal tanya dia dah sampai mana. hampeh punya azimah! kelentong aku rupanya. sal baru je nak siap-siap. huh! terus aku ke dapur makan!

itu la situasi dimana kalau tiada perancangan awal. semua nya kelam kabut tapi aku suka!

No comments:

Post a Comment