AkU BuKaN SeOrAnG bLoGgEr
MeNuLiS hAnYa UnTuK bErCeRiTa


Monday, September 5, 2011

ke bangi bersama ayah

assalamualaikum

hari ini aku ke bandar baru bangi bersama ayah. ayah aku mengajak ke sana untuk berurut. kaedahnya semalam (ahad, 04/09) ada satu pusat rawatan islam ini dalam Mingguan Malaysia. terus ayah aku berminat nak try. maklum la dah banyak tempat berubat kan. kali ini ntah tempat ke berapa ntah ayah aku try pun aku tak tahu sebab selama ini abang aku yang bawa ayah tiap kali berubat. al maklumla aku ini kan penganggur, so memang sesuai sangat aku teman ayah aku sebabnya ayah aku tak boleh nak drive jauh.

memandangkan kami dua beranak ini memang tak tahu jalan ke sana. dan aku google map pon tak lulus lagi (aku tak paham dengan google map tu) kami redah je. berpandukan pada cakap-cakap orang, akhirnya sampai jugak setelah 2jam dalam perjalanan. dan ayah menunggu hampir 3jam sebelum giliran nya untuk mengurut. aku apa lagi, bosan tahap gaban la kan.

perjalanan ke bangi ini, aku pernah je lalu tapi masa itu kawan aku yang bawa. masa tengah mencari tempat futsal di kajang. kaedahnya, ada team lain ajak kitorang friendly. ye la time tu malam kan. aku pon tak cam sangat jalan tu. bila lalu jalan-jalan tu serta merta aku merindui saat-saat berfutsal dengan dorang. ada la dah 4 bulan aku tak main sejak-sejak balik kampung ni. rasa nya aku dah xmain kot. umur pun dah meningkat. persiapkan diri untuk benda lain pula..







***kadang-kadang aku rasa perlunya aku dirumah ini. tapi kerja apa aku nak buat supaya aku dapat dekat dengan keluarga aku lebih-lebih lagi mak dan ayah?? dugaan buat aku***

No comments:

Post a Comment