AkU BuKaN SeOrAnG bLoGgEr
MeNuLiS hAnYa UnTuK bErCeRiTa


Sunday, March 13, 2011

manusia oh manusia

assalamualaikum

disuatu malam yang hening dikala bulan tidur disebalik awan yang mendung.. datang la dua buah motor ke Mekdi kerana berhajat untuk membeli french fries. lalu la mereka di laluan driv thru..

minah mekdi : selamat datang..
gadis A : saya nak french fries
minah mekdi : 10?

maka tercengang lah Gadis A.

gadis A : ape??
minah mekdi : yela french fires tu nak 10 ke nak 1?

agak kasar gurauan minah mekdi ni. gadis A yang tersedar diperli pon berkata.

gadis A: 1!

korang rasa la kan. salah ek driv thru naik motor?
ada isu kat situ. kalo naik motor memang akan dapat lawak bangang macam tu eh?
naik bmw korang rasa dapat tak lawak bangang camtu?

bukan aku xpernah driv thru naik motor pon. aku penah je kat burger king aku buat mcm tu. elok je mamat tu layan aku walaupon die senyum2.. tak de la sampai menyakitkan hati dan bermulut longkang.

oooh ye. mungkin aku lah orang pertama buat cam tu kot kat sini. 2 yang dia bermulut longkang tu. naseb kitorang ni bukan mulut longkang.. kalo tak, ade gak bertekak dengan minah mulut longkang tu..

kejadian berlaku 11.30pm : 12mac2011 : assambled by AZIZAH (2orang lagi yg menyibuk kat tempat 2). mekdi sek3 shah alam.

terima kasih la azizah oii atas layanan VVVVVIP yang kau bagi. semoga mulut longkang kau tu tak de nyamuk aedes membiak k..

No comments:

Post a Comment