AkU BuKaN SeOrAnG bLoGgEr
MeNuLiS hAnYa UnTuK bErCeRiTa


Tuesday, December 28, 2010

malas

asalamualaikum..
kalau dah malas tue, ape pon kerja yang nk buat tak menjadi.. malas memang senang nk diucap apatah lagi untuk melakukan nya.. stakat xbuat ape2.. itula name nya malas.. tapi yng susah ny nk menghilangkan ataupon merawat penyakit malas ni..
hari ini aku dilanda masalah ni.. naseb rajin gak makan dan mandi.. hehe.. kalau di ikutkan mls, mmg xjadi kerja la.. di sebabkan malas ni pon aku xturun kerja hari ini.. hahha.. apa nak jadi ngan aku hari ini ntah.. jangan penyakit ini berlarutan sampai keesokan sudah la.. banyak kerja kene buat lebih2 lagi pasal research aku tue..
tapi aku berazam tuk lebih bersemangat esok.. semangat untuk jalankan kerja2 research tue supaya tak ada kerja2 yang tertangguh.. susahla kalau kerja makin tertangguh..
jam hampir menunjukan 5.30pm.. aku ditugaskan ambil kakak aku blik kerja.. lepas tue plak amek anak buah ditempat jagaan die.. ptg2, ini lah kerja aku.. tiap2 hari aku perlu menghabiskan kerja researh aku tue before jam 4.. senang aku blik untuk menjemput kedua orang yang aku syang tue.. beban?? tak lah.. just like rutin.. i willing to so this..
see ya!

No comments:

Post a Comment