AkU BuKaN SeOrAnG bLoGgEr
MeNuLiS hAnYa UnTuK bErCeRiTa


Wednesday, December 1, 2010

sibuk sepanjang disember ini

Assalamualaikum,
bru nk menceburkan dlm penulisan blog ni, aku didatangi kerja yg akan membuatkan aku sibuk sepanjang hujung thun ni.. no more holiday for me.. start hr ni je, 3 tempat aku kene melawat.. tp ok la 3-3 tempat tue sekitar selangor je. tp yg merunsing kan aku, kerja2 ni memerlukan dana yg aku xmampu nk keluarkan.. tggu elaun/claim mmg lambat ar.. celah mane nk corek duit ni.?? ASB?? ala hujung2 thun ni rugi plak nk kuar kan ASB.. ermm.. ikat perut la jawab ny.
sebenarny keje2 ni adalah keje research aku dan kawan2. kami ber4 buat research tntg composting. jadual hr ni nk g makmal pastue g lawat ladg ternak cacing n tapak projek.. tapak projek dah dipindahkan.. aku terpaksa ulang alik ke sane dalam sejam lebih.. lebih meletihkan, aku bwk MOTO!! emm ni la cabaran yg sebenarny.. heheh..
semoga sepanjang projek ini, perjalanan aku dan kawan2 selamat.. AMIN..

No comments:

Post a Comment