AkU BuKaN SeOrAnG bLoGgEr
MeNuLiS hAnYa UnTuK bErCeRiTa


Thursday, December 2, 2010

berehat sebentar

asalamualaikum
singgah cc jap before terus kan perjalanan blik ke rumah.. kerja2 luar dah selesai hr ni.. tp kerja blom selesai pon. blik nnt nk kene buat report plak.. still kene kerja.. mari kite bekerja!!
terfikir2 nk mkn ape untuk tghari ni sbb xlunch lg ni. blik masak or tapau aje? tapau kot.. eh ke nk mkn kat kedai je?? dah lewat dah nk lunch ni.. hehe.. ini la salah satu masalh yg aku hadapi.. bukan masalh kecik tp besar.. nampak je mcm kecik kan..
masalah aku ni, susah nk wat keputusan.. ragu2.. konfius la.. tp aku tau ni semua berkaitan ngan hati kot.. hehe.. xtau la nk rawat mcm mane dan bila nk dirawat ny. masalah mcm ni wat kerja aku tertangguh.. kdg2 sampai sakit kepala utk di fikirkan.. kawan aku ckp ini semua sebab aku terlalu utk fikirkan kesempurnaan.. yeke? nth la..
tp ade kebenaran ny jugak.. sbb aku kalo leh nk buat seuatu benda tue mesti xnk yang ade masalah la.. xnk yang susah2.. isk ntah la.. kalo cite pasal hati ni.. sampai esok pon xsudah.. cume ape yg aku harapkan perjalanan hidup aku dipermudahkan oleh-Nya. Amin..

No comments:

Post a Comment