AkU BuKaN SeOrAnG bLoGgEr
MeNuLiS hAnYa UnTuK bErCeRiTa


Thursday, February 10, 2011

futsal

assalamualaikum
futsal adalah salah satu minat aku. selalu ny tiap jumaat malam aku akan bermain futsal bersama kawan-kawan aku. aku dah main futsal ni dalam 3tahun. tidak banyak pun pencapaian aku sebab aku bukan la pemburu kejuaraan. kami main sekadar mengisi masa lapang dan sekadar melengkapkan hobi. posisi aku adalah penjaga gol. aku dah jadi penjaga gol ni sejak sekolah rendah lagi. kira-kira 13 tahun yang lepas. tapi penjaga gol untuk pasukan bola baling sekolah la. hehe.. main futsal ni pon aku jadi penjaga gol.
kejuaraan aku paling latest ni, juara futsal wanita PeBT MBSA 2010 wakil zon 6. ini lah salah satu detik kegembiraan aku bersam kawan-kawan aku.tahun lepas jugak aku menang COC Futsal (fakulti aku). selama ini team kami hanya tempat ke 2 tp tahun lepas kami juara. perasaan juara itu memang menakjubkan. yela kan.. sekali sekala menang, memang la gembira sakan.
semalam kami ada friendly lagi di sportplanet subang. memang dikhabarkan team itu rajin masuk tournement so memang handal la. kami kalah 5-3. tapi kami xterkilan ke apa cuma enjoy. sangat bertuah dapat friendly dengan dorang tu. kami ni pon membantu dorg training before ada tournement sabtu ni. walaupon ketinggalan gol 3-0 tapi aku kagum budak-budak aku tak putus asa. sampai la kami terikat 3-3. tapi dorang kan lebih pengalaman, so itu yang buat dorang menang 5-3.
kepada team aku, teruskan latihan! yeah.. ni friendly ke 2 tahun ni. first hari tue kitorang menang.. heheh
seronok bermain futsal dikala hati dan fikiran serabut.
jom main futsal yok!

                                                              COC futsal Tournement


                                                               Futsal PeBT MBSA 2010

No comments:

Post a Comment