AkU BuKaN SeOrAnG bLoGgEr
MeNuLiS hAnYa UnTuK bErCeRiTa


Thursday, October 20, 2011

apa aku buat hari ini??

assalamualaikum..

banyak pula benda yang aku buat hari ini. selama ini hidup sepi berteman kan laptop saje tapi hari ini aku agak menyibuk kan diri. dari pagi aku bawa mak ke klinik untuk pemeriksaan kesihatan. sampai ke tengahari aku di pekan. dengan urusan bank lagi. dan 2 kali aku hangin kereta aku kena blok dengan kerata lain. sudahnya masa banyak terbuang.

sebelah petang pula, aku menghabiskan masa dengan menyusun balik setem-setem luar negara yang sepupu aku, Yunos bagi. dari hari raya hari itu dia bagi tapi aku tak kemas-kemas pun benda itu sehingga la hari ini.. sampai ke malam aku menghadap benda alah itu.

ini sikit je.. kalau di zoom out, memang bersepah la keadaan nya. naseb si sepit tu memudahkan kerja-kerja aku. heheh

gambar kat bawah ini hasil setem-setem yang telah dikemaskini. sebahagian je ni. aku malas nak ambil gambar banyak-banyak sebab tak ada kamera. aku guna fon je ni





No comments:

Post a Comment